hejhejhallå

Jobbar hela dagarna, har inte fotat något så kan inte bjuda på några bilder. Imorgon ska jag leta efter träningsskor efter jobbet, känns ju bra när jag inte har tränat alls på en vecka. Jag är iallafall pepp på träningen, svårt att hinna med bara. Jag känner mig onyttig och äcklig hela tiden (okej kanske inte hela tiden), jag gillar ju gottigt godis och sådär söta saker. Jag ska ge mig själv en utmaning, jag ska inte äta godis och sött på veckodagarna. Det här blir svårt, är ju världens gottegris och är omringad av goa bullar på jobbet. Nu när jag skriver det här så kom jag på att jag köpte hem glass idag, en liten Ben&Jerry med ny smak! Jag får helt enkelt vänta tills på fredag (nej fredag räknas inte som en vardag, det är början på helgen).

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0