Helgmys

Har haft värsta megamys helgen. Åkte direkt till Adam efter jobbet i fredags, chillade med honom och Roy. På natten till lördagen så vaknade jag av att en chinchilla satt på mitt huvud, helt normalt? På lördagen så var jag med Maddie, vi åt mat och kollade bio på heron city, hennes födelsedagspresent till mig. Hur mysigt som helst! Blev skjutsad hem, duschade, bytte kläder och klappade Pelle. Efter det så åkte jag till Adam igen, vi åt mat och kollade på vem vet mest! Sen så åt vi lussebulle, drack julmust och kollade på grinchen (måste erkänna att jag somnade ganska snabbt). Även den här natten vaknade jag av chillorna, sprang runt på mig. Var med Adam idag också, letade julpynt och åt god mat. När jag redan var proppmätt så skulle jag åka iväg till pappas moster för att äta smörgåstårta. Bjöds på glögg och pepparkakor först, funkar ju när man är mätt. Efter det smörgåstårta, jag klämde i mig en liten bit, dog lite. Såklart var det ju efterrätt också, äppelpaj med vaniljsås. Vem tackar nej till det liksom? Nu kändes det ju på riktigt som om jag skulle spricka. Birgit kom på att hon hade kakor också, jag var ju tvungen att påpeka att det var mina favoritkakor, då är man ju tvungen att äta. Lyckades äta halva kakan. Asså snacka om matkoma. Nu blev det ett långt inlägg så lägger in två bilder. Tack hej!

Kommentarer
Postat av: Sara

ÅÅÅH DET ÄR HOUSE MED SIN KÄPP PÅ FÖRSTA BILDEN :D hihihihi jag VISSTE att en av dom borde hetat House!!!

2011-11-28 @ 01:08:33
Postat av: Adam

Nej! Du får tänka att han är en ninja. Tänk...rått-mästaren Splinter från Teenage Ninja Turtles som smyger fram bakom ett hus.

2011-11-29 @ 17:47:59

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0