Duktigt.

Lyckades fastna här. Men har kollat lite på bilder, eller jag har letat efter bilder när jag var sjuk och vägde mindre. Ville jämföra hur jag såg ut i ansiktet då och nu. Det är en enorm skillnad.
Första bilden är från 2:a januari 2010 och den andra är från 15:e mars 2011.
Jag är så jävla nöjd med mig själv att jag har lyckats gå upp i vikt, jag mår så mycket bättre. Jag är ju mycket rundare i ansiktet nu än när jag var sjuk, ser ju så mycket friskare ut. Usch fan vad jag mådde dåligt på den första bilden, hade haft min magkatarr i 25425287 år, var stressad som en jag vet inte vad och jag hade blivit av med Molle. Nu är jag frisk (eller asså magkatarren kommer alltid finnas där, men den är ju inte ens i närheten av hur den var förut), jag är inte alls lika stressad och jag har en helt underbar Pellekatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Really good work girl :) looking awesome :)

2011-03-21 @ 20:50:29

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0