Torsdag och fredag!

Jag tänker typ att det har varit helg (har ju nästan varit helg), det har iallafall varit världens mysigaste. Adam kom hit igår, vi kollade lite tv och spelade tv-spel. Lite senare så spelade vi M.I.G (som vanligt, vi äger!). Adam fick även se min spindelpanik för första gången, inte alla som har världens bästa pojkvän som räddar en från läskiga spindlar. Idag käkade vi frukost ute på gräsmattan, soooommmmaaar! Var ute resten av dagen också och spelade mera M.I.G med Sofia och Ludwig. Lyckades hinna med lite badminton också. Är det sommar så är det! Nu på kvällen så följde jag med Sofia hem till Ludwig, där bjöds det på Lasagne, kladdkaka och te! Nu sitter jag här proppmätt och funderar på om jag ska städa lite i köket.

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0