Onsdag och torsdag

Igår var det Mickies student! Jag och Karin åkte dit tillsammans och lyckades träffa Malin påväg dit. Det är alltid lika kul att träffa mina fina sandhamnsbrudar, fast Ebba saknades. Hemma hos Mickie bjöds det iallafall på god mat och tårta, jag var så mätt, jag kunde typ rulla hem. Direkt efter mottagningen så drog jag hem till Adam, mys. Idag har vi chillerillat, haft pannkakspicknick och spelat tv-spel. Fick skjuts hem av mamma eftersom hon åkte direkt från jobbet, lyx! Har käkat god middag här hemma iallafall, chillade lite i grekhörnan med Mamma och Pelle. Jag gosade med Pelle och mamma spelade iPhonespel.
Två fina Sandhamnsbrudar

Kommentarer
Postat av: Anonym

cooola mamma :D

2011-06-10 @ 11:26:18

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0