Söndag

Idag träffade jag Karin, vi åkte in till stan för att Karin skulle köpa en Gossip Girl-box. Sen blev det en fika på John Chris, jättegott. Efter det så åkte vi hem, vi missade tåget med en minut så vi var tvugna att vänta i en halvtimma... Varför går tåget typ aldrig? Vi gick iallafall in på 7eleven och chillade. Vi stack iallafall hem hit till mig sen, jag rensade min garderob, typ hej jättemycket. Gillar för övrigt att alla mina bilder kommer att vara "lillakameranbilder" eller mobilbilder typ 2 månader famåt. Men egentligen alla lägger ju upp iPhonebilder, nu är jag dock inte lika cool med en iPhone, men det får duga.
6st kassar med kläder går bort, jag förstår inte hur det fick plats i min garderob, känner inte ens att jag har plats för kläderna som jag har kvar.

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0