smart tjej

Jobbade idag, 07.30-10.00. Inte helt fel att få äta frukost på jobbet där det finns gott bröd och pålägg, den varma chokladen får vi inte glömma! Har iallafall blivit bättre på att skumma mjölk, dessutom har jag lärt mig hur man gör en cappucino. Ska få gå en kaffekurs också, jag ska bli awesome. När jag kom hem så käkade jag lunch och somnade. Hade fått med mig mandel och hasselnötsnougat från jobbet men de råkade stå i solen när jag sov, hej smält choklad. Lyckades rädda två stycken och goda var de! Ikväll blir det middag på jagaren, ska väl försöka att hitta något annat än pizza (vill ju inte dö liksom).

Kommentarer
Postat av: Waddle Waddle

JA! Barista-flicka. Utmärkt. *Mr.Burns/James Bond skurk planerande*

2011-02-23 @ 18:02:46

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0