Lördag

Sov typ hela lördagen, haha okej inte, bara nästan. Gick upp tidigt för att baka muffins åt mamma, sen sov jag lite till. Gick upp och käkade frukost, kollade tv och sov lite till. Karin kom hit, mys! Haha somnade trots att hon var här (inte så farligt egentligen, Karin känns ju som en del av familjen så hon kan göra lite vad hon vill här, haha). Drack lite te och o'boy. Sen drog Karin hem. Jag käkade middag och sen somnade jag lite till. Vaknade, gick och duschade och fixade i ordning mig. Jag och Maddie tog bilen och plockade upp Sara och Tompan, sen drog vi till Gustiiiiii! Där var det feeeezt. Var där ett tag sen drog jag, Maddie och Sara vidare till donkääään! haha. Efter det var det att skjutsa hem Sara till berga (gangstah-cheyen). Allsång och hiphop-bil är grejen! Tänkte lägga in lite bilder, men det får bli senare när jag sitter vid min egna dator.

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0