Full rulle kanelbulle

Ja men oja fin rubrik. Började med att jag åkte in till modecenter för att jobba, fotade massor (har dessutom lärt mig att hitta i alla korridorer). Sen hem, redigerade bilder det snabbaste jag kunde för att hinna hem till Maddie innan henne. Vi skulle överraska henne eftersom hon fyller 20 idag(eller nu blir det ju igår). Det var iallafall jag, Sara, Tom, Tess och Anna som var där för att fira henne. God mat och tårta och glass! Jag kunde nästan rulla hem. På vägen hem så lämnade vi av Tompan på sitt jobb, lämnade Sara hemma hos henne och nu sitter jag här trött som en jag vet inte vad. Nej usch måste tvätta av sminket och sova nu!

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0