en tisdag

Mötte Sara, vi hängde lite i täbyC! Så coola brudar liksom. Innan vi kom till täbyC så blev vi stoppade av två über-religiösa killar, jag som verkligen inte tror på gud och allt sånt höll på att brista ut i skratt. Jag lyckades iallafall att hålla mig, jag menar hur schysst är det att skratta åt något som de verkligen tror på? haha. När vi väl fick gå in till täbyC så åt vi mat, eeeh hej donken! Därefter strosade vi runt lite och träffade på Sebbe, var ju hur länge sen som helst som man träffade honom! Eeeeehm sen åkte vi hem, träffade Karin och Fanny på bussen, party! Hemma har jag powernappat, ätit och spelat piano.
Sara läser nått väldigt intressant!

Kommentarer
Postat av: Anonym

party på donken

2011-02-02 @ 09:30:37
Postat av: Anonym

Hahahaha undrar vad jag läser xD

2011-02-02 @ 14:03:10

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0