Hej

Hälften av alla mina rubriker är typ hej, väldigt intressant. Eeeeeeehm igår så var jag och Adam på bio och såg Sherlock Holmes, väldigt bra film faktiskt. Efter det så drog vi och Roy till Laughing Duck (där jag och Adam träffade varandra för första gången för ett år sedan, man måste få vara lite töntig), där snackades det och jag drog igång ett litet musikquiz såklart, behöver jag ens säga vem som vann? Påvägen hem ville jag typ slå alla, fulla människor på tunnelbanan är bara naaeeeej... Idag har jag och Adam och varit i stan och shoppat, shoppades inga kläder för mig meeeeeeeeeeeeeen ett par nya högtalare till min dator. Sjukligt najs! Mina förra (som inte ens var mina) var halvt trasiga, högra högtalaren var paj och sladdarna glappade. Nu sitter jag här och spelar hög musik och bah chillar!

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0