resa lite kanske

Igår blev det utgång, ut och skaka rumpa (bara för att det är töntigt). Tegel är grejen, alltid folk som man känner igen och nära hem haha. Inte så fancy liksom men det funkar alltid, har man trevligt sällskap så har man! Idag ska jag och mamma åka till sundsvall, ska bli skönt att komma iväg lite faktiskt. Det blir väl att lösa korsord och äta bullar, och man får absolut inte glömma att det är melodikrysset på lördag klockan 10! Sara kom med den fantastiska idéen att jag kunde läsa när jag var där, jag höll ju faktiskt med även fast jag egentligen inte gillar att läsa. Som ni kanske förstår så kommer jag inte ha någon dator, ska försöka uppdatera från mammas phååååån. Men det finns ju andra saker att göra också, spela synth och dansa runt i tåspetsskor, men för det mesta så ska jag äta bullar.

Kommentarer
Postat av: Maddie

"men för det mesta så ska jag äta bullar." hahahahaha jag började skratta högt när jag läste det där ^^ you go girl!

2010-09-30 @ 11:27:46
Postat av: Victoria

Från Sundsvall är det bara tre timmar hem till mig! Good to know liksom, hoh. :)

2010-09-30 @ 12:27:40
URL: http://vickewoh.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0