Kul grej

Okej jag blir lite irriterad. Det har hänt flera gånger nu, men när jag skriver ett inlägg där det framgår rätt bra att jag är ledsen eller arg eller helt enkelt inte på humör så får jag kommentarer där det står "Hej, allt bra? Va med i min tävling..blablabla.". Visst jag bryr mig inte riktigt om sådana kommentarer, men man kan ju läsa och välja bättre inlägg att kommentera på. Man kanske inte ska lägga den just på ett inlägg när man vet att allting inte är helt okej. Det är då man verkligen vet att någon kommenterar bara för att man ska gå in på den bloggen. Visst jag kan kolla in bloggen men allting blir bara fel när kommentaren kommer på ett sådant inlägg. Jag hoppas att ni fattar vad jag menar, inga hard feelings liksom haha.


Kommentarer
Postat av: Maddie

Men åh fucking HATAR äckliga små fittor som bara horar efter statistik och kommentarer. Det roligaste är att dom nästan alltid har en skitful design och världens tråkigaste blogg också. DÖ!

2010-09-08 @ 13:56:49

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0