djurfilmer

Eftersom jag fyllde år nyss så har min fina djurfilmssamling gått från en till fyra! Sharkwater fick jag av familjen, Addo the african king och den vita planeten fick jag av Sarisen! Pingvinresan hade jag sen kanske 2-3 år tillbaka, älskar verkligen den filmen. Sharkwater har jag sett på tv innan och den är så sjukligt bra och intressant! Filmerna som jag vet saknas nu i min fina samling är The Cove, disney nature earth och oceans. I april kommer african cats ut, ni anar inte hur mycket jag längtar efter den! Hej töntig tjej som älskar djur.

Kommentarer
Postat av: sara

hihi, jag kollade på the cove till dig, men den hade inte kommit ut då tyvärr :P

2010-11-05 @ 23:19:15
URL: http://whataboutsara.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0