Chillerill

Igår var det skola, hade dock inget att göra eftersom jag redan är klar med allt (om man bortser från lite med projektarbetet). Jag och Sara stack iallafall hem till henne och chillade. Bakade kladdkaka, käkade jordgubbar, solade och åt glass. Mysdag på hög nivå! Båda lyckades få lite färg, vi gillar! Hahah vi försökte även att vaxa oss, dock så gick det inge bra för mig, eller mina ben känns inte så lena som de borde. Men det var ju iallafall skönare än att använda epilator. Idag är det ingen skola, eller det är tårtkalas eller något klockan tre. Jag har målat mina naglar och lyssnat på All Time Low i surroundsystemet, So wrong it's right och nothing personal <3. Nu ska jag springa ner i duschen och börja göra mig iordning. tjing tjing!

uppdatering: nehepp nu var det klockan ett, åååh. KUL!.......

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0