trött elefant

Idag jobbade jag från klockan sju till halv ett. Igår var jag på fest, kom hem runt ett kanske, några timmars sömn fick jag iallafall haha. Det var iallafall grymt kul igår, roliga människor är grejen! Efter jobbet så drog jag hem och därefter till Mickie och efter det till stranden. På stranden så blev jag en strandad säl och råkade somna lite haha. Efter stranden så blev det att cykla ner till hamnen (jag fick dock skjuts av Karin), där skulle vi iallafall köpa grönsaker och dipp, men icke! Affären var stängd! Vi tröstköpte och åt glass. Sen när jag kom hem så la jag mig i hängmattan och åt en till glass. Sen blev jag en trött fet elefant och däckade i min säng. Och nu sitter jag här och väntar på maaaaaaaaaaaaaaaaaaat! Sen ska jag till Mickie och där ska vi äta grönsaker och diiiiipppp (yo mamma langar grönsaker från fastlandet liksom).

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0