Regn

Det regnar här nere i göteborg, så vi har inte dragit till frihamnen ännu. Vi har iallafall köpt asfula regnponchos hahahha, asså jag dör lite för att de är så fula. Man ser helt seriöst ut som ni vet mördaren i "jag vet vad du gjorde förra sommaren", det eller en fiskrensare, fast å andra sidan så kanske det är fiskare som har sådana rockar. Vi var nyss och käkade lunch också i nordstan tror jag. När vi käkade så var det värsta "Hej jesus är bäst och Jesus har skapat den här dagen, blablabla var tacksamma över att han skapar våra dagar", det var lite överdrivet, men det kanske bara är jag eftersom jag inte är troende. Bevisa det för mig och jag tror på det! haha.


Det blir mycket photoboothbilder, kommer bättre bilder när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: tovääääh

vänta vavavava, bättre bilder än photo booth-bilder, DET FINNS INTE MALIN!!

2010-06-20 @ 15:56:46
URL: http://tosss.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0