Pelle

buskatten som älskar att leka med topsar, eller katten som gillar att ta med sin leksaksråtta till ens säng mitt i natten och springa runt som en galning. Jag är ändå nöjd med Pelle, han är gosig och mysig! Hur mycket jag än vill ha tillbaka Molle så får jag vara glad att vi köpte Pelle, jag tror faktiskt att det har hjälp mig genom det hela. Usch jag vill knappt tänka på hur ensam jag skulle ha varit, det räcker som det är nu. Bjuder iallafall på två bilder på lille pelle-kroksvans.

Det är helt galet vad jag är nöjd med det nya objektivet!

Kommentarer
Postat av: sara

naaaaw, nuffeeee :D lilla pelle-skrället på högra :D värsta leeejonet :D jag gillar också Pelle, trotts att Molle va precis lika fin! Ni lyckas "alltid" (hehe, jag har ju inte "varit med" så länge) hitta så personliga och sköna katter! i want one

2010-06-08 @ 20:53:08
URL: http://saruus.webblogg.se/
Postat av: MiCKiE

PELLEPLUTT! :) <3

2010-06-09 @ 07:51:45
Postat av: Victoria

Söt! :D

2010-06-09 @ 09:31:23
URL: http://vickewoh.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0