Göteborg dag 2, konsert del 1

Hahaha jag gillar mina indelningar på de här inläggen! Här kommer då del 1 av konserten. Vi valde att inte dra till frihamnen så tidigt eftersom vädret var dåligt och huvudsaken var att vi fick se 30 seconds to mars som spelade på kvällen. Så vi tog det lugnt och käkade mat i nordstan och köpte våra vackra regnponchos, sen chillade vi lite på hotellet. När vädret blev lite bättre så gick vi till frihamnen, vi hittade! De som känner mig vet att jag inte hittar någonstans, inte ens här i stockholm haha. När vi var framme så mötte jag Simone ganska på direkten, ganska oväntat eftersom området är ganska stort, men det var verkligen jättekul att träffa henne igen! Efter det så gick jag och Karin till scenen där 30stm skulle spela för vi trodde att vi skulle hitta Ida där, men icke! Efter bara någon minut så ringde hon(eller så var det jag som ringde? haha). Hon stod iallafall och kollade på Pendulum så vi drog dit, efter några minuter så ser jag någon med rött hår och krigsmålning och det var såklart Ida! haha. Jättekul att träffa henne igen också! Konserter är ju fan ett asbra sätt att träffa nya härliga människor på, det gillas! Efter att vi hade lyssnat lite på Pendulum så gick jag och Karin och kollade på The sounds, har aldrig lyssnat på dem, men de var bra live och de hade en grym energi. En tumme upp för Maja för att hon är så grymt cool! Efter det så satt vi och väntade och väntade på 30 Seconds To Mars, medans de kollade instrumenten så hörde man Takida från den andra scenen hihi. (jag tänkte ta 30 seconds to mars i ett eget inlägg hahaha). Efter 30stm så sprang vi iväg till Paramore, vi stod där ett tag och kollade, efter ett litet tag så satte vi oss ner lite längre bort istället, jag var så grymt hungrig att jag inte orkade stå haha. Paramore var såklart asbra! Energin på scen är galen, alla tummar upp!








Kommentarer
Postat av: toväääääh

sv: det återstå att se malin! jag har en modeblogg, kan inte avslöja allting på en gång, måste likssom hålla kvar läsarna!" ;)

2010-06-22 @ 21:40:54
URL: http://tosss.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0