Ganska härligt

Igår umgicks jag med min familj, mormor åker ju hem snart, vi käkade grillat och åt efterrätt(kommer bilder på det senare). Det är så grymt skönt att vara ledig, fast å andra sidan så tror jag fortfarande att jag ska till skolan imorgon haha. Jag saknar det redan faktiskt, jag vill springa runt där i korridorerna och fjanta mig med mina klasskompisar <3. Men nu har jag iallafall hela sommaren på mig att bestämma mig vad jag vill göra med mitt liv haha. Nu i helgen ska jag till Sandhamn för någon introduktion på jobbet, sen är det hem igen, den 19:e drar jag och Karin till Göteborg! Det kommer att bli awesome! När jag kommer hem därifrån så börjar allvaret, då börjar jag jobba på Sandhamn. Skönt att jobba där iallafall, blir någon slags semester då iallafall, jag älskar verkligen den där ön! Jaja nog snackat om det, nu ska jag hoppa in i duschen och sen drar jag ner till Karin!

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0