Fullt upp

Jag har haft full rulle med att träffa kompisar, vara vaken hela natten och sova till klockan tolv typ. Igår var jag ju som sagt i stallet med Maddie, jag tycker att det är så mysigt! Jag var duktig och ryktade Mavy(hästen) medans Maddie mockade. Mavy tycker om mig nu, tror jag iallafall bara för att hon kliade huvudet mot min hand hihi. Sen gick vi liten promenad med lille hästen och hon fick käka lite gräs, hon är ett litet matvrak! Efter stallet så åkte jag och Maddie hit och vi ringde hit tove också, så vi satt och chillade ett tag och somnade alldelles för sent haha. Idag har jag varit i Täby centrum med min syrra och shoppat lite kläder och sånt, kanske kommer bilder på det någon dag haha, jag orkade inte fota kläderna när jag kom hem, men det lär ju komma upp någon gång.

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0