Feezt?

Igår skulle jag på middag med lite personal, men det blev lite kaos, jag trodde att jag skulle få reda på tiden, och när jag fick reda på tiden så var det redan försent haha. Jag mötte iallafall Amelie nere i hamnen och vi gick till världshuset med Henrik och Tobbe och käkade god mat! Därefter gick vi till Amelie när hon skulle fixa sig, sen till Henrik och efter det till Amelies kompisar. Och EFTER det blev det utgång! Jag fick uppleva min första P-söndag haha. Det var kul, det kunde dock ha varit bättre musik tycker jag, musiken var bra sista halvtimman då det faktiskt var musik som man kunde dansa till. Känns iallafall bra att jag kanske kan känna igen lite personal på hotellet nu, inte för att jag kan namn på någon typ men ändå. Så det kanske inte gjorde så mycket att jag missade middagen eftersom alla ändå är på P-söndan' haha.

En bild som inte har någonting med texten att göra. Det är så jag jobbar.

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0