Straight to dvd

ÄNTLIGEN har jag den! Eller asså jag visste inte ens att det var påväg, jag snackade om att jag skulle köpa den nu när man tydligen hade fått studiebidraget. Men då var mamma tvungen att säga att hon faktiskt hade köpt den! Tanken var att det skulle vara en studentpresent men den kom försent och då skulle det bli en födelsedagspresent, men hey jag fyller i oktober, så länge kan jag inte vänta hihi. Man fick med nått som ser ut som ett backstagepass, en affisch, live CD, DVD och en bonus DVD. Så efter jobbet gick jag till stranden och nu har jag precis kollat klart hela DVD:n, så grymt bra! TACK MAMMA! <3




Kommentarer
Postat av: Victoria

Den är så fantastik, man blir tårögd. :')

2010-07-02 @ 22:27:23
URL: http://vickewoh.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0