Mickie's dag

Idag fyller Mickie 18! Jättegrattis till dig!
Idag var en jättestressig dag på jobbet, verkligen jättestressig! haha. Det gick iallafall bra senare och jag har ändå haft riktigt kul! Imorgon börjar jag klockan 06.00 igen, hur ska det här sluta? haha. Efter jobbet så mötte jag Karin och Becca och senare så drog vi till Mickie och grattade och käkade god tårta :) Mys mys var det. Asså ååh, jag vet inte hur jag lyckas, men imorse försökte jag pressa ut deodorant på min tandborste.... för lite sömn?

Vet att bilden var ute nyss, men jag har inte så mycket annat nu liksom hihi.

Kommentarer
Postat av: Mickie

Wiiihooo!! <3



Nu ska jag strax cykla ner till jobbet, där du redan är, hihi. See you soon xD

2010-07-06 @ 07:20:12
URL: http://wurtz.blogg.se/
Postat av: Anonym

PARTEEEY!!!! (??) ;D

2010-07-06 @ 16:51:38

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0