måste ha!

Mamma jag vet att du tycker att jag är för gammal för att önska mig The sims(haha) men det häääääääääär måste jag verkligen ha, Disney Nature Earth! Sen önskar jag mig Disney Nature Oceans också, men den kommer ut 19 oktober, oj oj oj perfekt tid till min födelsedag eller hur? Jag vet att du också vill se de här filmerna så du har inget att välja mellan hihi. När jag ändå håller på med underbara natur och djurfilmer så kan jag få önska mig Sharkwater också. Det är ju skiiiiiiiiiiiiiiiitbra!

Blir verkligen tårögd bara av att se trailern, fatta när jag ser filmen! (ja, jag älskar djur haha)

Kommentarer
Postat av: Simone

OMG, where can i find it?! .

2010-07-25 @ 14:58:33
URL: http://cakeeater.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0