Tove är en tant!

För det första så vill jag säga jätteGRATTIS till Tove som fyller 20 idag! :D Hon fick fetbra presenten av sina määhns (alltså jag och Sara!). Dagen har iallafall rullat på, religion är roligare än vad jag trodde, kanske för att jag tycker att det är så sjukt konstigt! När jag kom hem så åt jag en pizza, drack massa te och lingondricka! Sen ångrade jag mig lite när jag hade ätit haha jag var så sjukt mätt. Sofia och Lurre åkte precis hemifrån, så nu väntar jag på min mamma. Pappa är ju i Miami och hare lyxigt! Jag vill att pappa ska komma hem, nu har han varit borta för länge! Jag är ju väldigt familjig av mig, så en vecka känns ju alldelles för länge. Men mamma kommer ju iallafall hem snart! hihi. Fina hoppiga inlägg!

Kommentarer
Postat av: sandra

haha, jag gillar dina hoppiga inlägg, dom är kul och läsa!

2010-01-12 @ 21:43:15
URL: http://saaand.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0