Senaste (halva) veckan

Eeeeh vi tar de dagarna som jag faktiskt gjorde någonting på!
torsdag-Skoooola, sen åkte jag till Stan och fikade med Karin Och Rosén. Massa mysigt med massor med prat!
Fredag-Halvdag i skolan. Därefter blev det stan med mina määähns, Sara köpte en snygg tisha! Och efter så fikade vi på Wayne's och pratade om allt och ingenting, massa myyyys!
Lördag-Chillmorgon, mådde piss för att det hade varit för varmt när jag sov, blä. Åt frukost och läste 96 sidor i Pan!k, ganska stort för att vara jag att läsa så mycket frivilligt! Eeeeh duscha och sen åka till Tove på födelsedagsgrej, massa mat, singstar, buzz och dans. Mysigt!
Den här veckan har varit bra! :)

Kommentarer
Postat av: tove

Ofta 96 sidor!!!! haha, VÄLDIGT oväntat :)

2010-01-17 @ 15:18:25
Postat av: sara

duktig chey som läste så mycket :O imponerad! :D

är den bra hittills då? :)

2010-01-17 @ 15:25:31
URL: http://decoy.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0