Ingen outfit!

Idag var jag naken! :O
Haha nää, men mina kläder idag var inget att hurra över! Eftersom jag och mamma vaknade klockan 8 idag, jag börjar då halv 9, så tog jag bara första klädesplaggen jag kunde hitta. Det blev iallafall jeansleggings och en blå vemdalen tröja, inget matchade! Så ska det vara liksom. Skitigt hår hade jag också, jo jag tackar för mössor! Jag hann iallafall i tid till skolan, ganska så jätteprecis! Imorgon ska jag och mamma vakna i bra tid, inte klockan 8. Det skulle vara bra också om MAMMA INTE SKULLE STÄNGA AV SIN SNOOZE! Även fast du tror att du är helt vaken så betyder det inte att du är det, hihi puss pårej mami :)

Kommentarer
Postat av: tove

men vad håller mamma på med?? :O :O

jag måste börja sova hos dig så vi får jaga på morgonen allihopa ;D

2010-01-12 @ 22:53:08
URL: http://tosss.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0