Hihi hemma

Idag är jag nöjd! Eller det gick jättebra på provet, får nog tacka Tompan eftersom han förhörde mig innan, haha annars hade jag nog inte klarat provet. På religionen var jag och Tess flummiga som tusan, så ska det vara. Det bästa är att Tess skriker när Tom nyser :) För att köra lite internskämt så säger jag bara "afternoon tea med James och Charles!". Tess är den som ska fatta hihi. Just nu sitter jag och dricker te, jag har redan ätit upp mina leverpastejmackor. Mitt te blev en aning för starkt, men det funkar, bara så att ni vet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att det gick bra på provet! :D

svar: ja fyfan att vi ska!!! :D

2010-01-22 @ 16:42:51
URL: http://acoustiic.blogspot.com
Postat av: Therese

hahahaha ja blev ju rädd :):)



klart jag fattar :P fyfan va underbart de e å va lite flummiga ibland :) tur vi hade vikarie annars hade de väll vart genomgång.

2010-01-23 @ 11:34:51
URL: http://tessanhopp.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0