chillerill

Nyår kunde nog inte bli bättre! Jag var med Mina määähns (Sara & Tove), Tom och Rickard. Det var sjukt mysigt, tv-spel och pictionary är grejen! Mycket bättre än att försöka hitta en fest som kanske ändå skulle bli misslyckad. Visst finns det fler som jag hade velat träffa och vara med men man kan ju inte få allt. Så igår sov jag mest på dagen (sov inget på natten, kanske 30 minuter på morgonen haha), sen kollade jag lite på trollkarlen från oz! Asså hur tänker ettan och tvåan när de visar film? Vad gör man om man blir kissnödig!? Ska man gå iväg och missa massa i filmen? Jag tycker åtminstone att ettan och tvåan kan ha en liten kisspaus en gång i timman haha. Idag har jag tagit det lugnt hela dagen, gosat lite med katten vi vaktar :).. Snart ska jag och mamma till täbyC och kolla jeans åt henne, kanske att jag också hittar nått. Efter det så ska vi hämta mormor.

Min outfit! Flanellpjamasbyxor och 30 seconds to mars tisha! åhjäss!

Kommentarer
Postat av: sara

sv: hahaha, ja men det är ju fancy :O ;)

2010-01-02 @ 14:51:42
URL: http://decoy.blogg.se/
Postat av: sara

bara för att du kan stava till picTURnary ;O (vilket inte jag kan :P )

2010-01-02 @ 14:53:27
URL: http://decoy.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0