Usch!

Tror ni inte att jag hittade en spindel idag också!? Den här gången var det dock nere i källaren, nej men ovanligt. Maddie höll sig lugn (även fast hon hade panik) och försökte ge mig lite spindelterapi. Jag skrattade och grät. Maddie försökte få mig lugn, jag sa att jag var det (med panik i rösten, om jag ska vara helt ärlig så var jag inte lugn någonstans). Med lite teamwork så lyckades vi få ut spindeln, det kanske var 10 minuter efter att jag hittade den. Men jag lovar er den hade alldelles för mycket ben och jag tyckte att jag såg huggtänder också!

Kommentarer
Postat av: Victoria

hahaha, herregud...

2010-12-13 @ 09:27:54
URL: http://vickewoh.blogg.se/
Postat av: Maddie

hahhahaah åååh förbannade äckliga djur!

2010-12-13 @ 10:20:18
Postat av: Anonym

alltså älskar att man fått läsa om spindlar i typ 3 inlägg i rad

2010-12-13 @ 11:04:52

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0