Fullt ös medvetslös?

Igår blev det utgång på alma, mycket roligt! När man kommer hem vid kvart över två och ska gå upp vid sju så är man ju sådär lagom trött. Men men, man måste ju få leva lite även fast man jobbar. Jag är grymt sugen på att gå ut ikväll igen eftersom det är p-söndag men jag känner verkligen att jag måste sova ikväll, särskilt eftersom jag inte vet hur länge jag kommer att vara ute imorgon eftersom det är Jossans sista kväll här innan hon åker hem till örebro. Nej men jag kör nog på att jag sover ikväll och hoppas på röj imorgon! På onsdag DÅ ska jag sova, så galet skönt det ska bli! Då kommer jag ha jobbat 8 dagar i rad, det känns verkligen när man har tidiga mornar. Helt galet osammanhängade inlägg egentligen, men vi kan väl skylla på att jag är trött?

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0