All Time Low, part one

Jag brukar jag ju skriva en hel bok när jag ska skriva om en konsert, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva så det lär inte bli så långt haha. Jag och Kersti började köa vid kvart över nio på morgonen, vill man stå långt fram så vill man! Vi träffade en jätteschysst tjej som heter Matilda som vi hängde med. Vid klockan 12 ungefär så sprang vi på Alex och Jack på burgerking, vi hade sett dem gå men de gick till ett annat matställe och vi ville inte störa. Vi passade på att gå till burgerking för att kissa och sen när vi står där så ställer sig Jack och Alex där för att handla mat. Vi kirrade autografer och fick ta kort och pratade litegranna, fett najs! Alex är en mycket snygg man. Iallafall vi köade i flera timmar, käkade mat, drack te och annat smask. När vi gick in så lyckades vi komma på andra raden precis framför Alex, hihi. Förbandet earlytobed var helt okej, jag sparade alla mina krafter till All time low haha. All Time Low var grymma som vanlig, de kan inte vara något annat! Jag blev överlycklig när de körde A party song, och Remembering sunday var lika fin som den brukar vara! Okej blev kanske mycket text men jag tänker bjuda på lite bilder också, blir nog i två eller tre inlägg!








Kommentarer
Postat av: Kersti

!!! du måste skicka bilderna till mig!

2010-08-18 @ 17:53:42
URL: http://kerst.blogg.se/
Postat av: Cassie

sv: HAHA den är så jävla bra.



alltså, han är så jävla het, det borde typ ryka om honom. come to mama! haha

2010-08-19 @ 13:47:42
URL: http://caslie.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0