Bilder från lillekameran (lite text också)

För det första så måste jag säga att jag och mamma slängde precis i oss en påse med ahlgrens bilar. Båtresan var lite lång (egentligen inte) men jag pratade med Verra och lite med Tove i den stora cyberrymden! hihi. När vi kom fram så sooolade vi och åt lite mat. Det var grymt skönt i solen! Mamma och jag har hämtat vatten också och gått på en mysig promenad.
Här sitter då jag på golvet i båten, asså det framför mig är bara väskor, sen är det jag men jag fattar knappt själv vart jag fick plats med mina ben.

Jag och mamma soooolade!

Snart smälter snön, den är dock fin när den glittrar!

Mamma passade på att fota mig när jag lekte fotonörd hihi



Imorgon ska jag på påsklunch, och dessutom så kommer Karin ut! <3
Mamma sitter och tjuvkikar när jag bloggar, jag gillar inte hihi, hon får läsa när jag är klar.

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0