Rånet!

Jag och mamma hörde helikoptern imorse! Hahah. De dumpade ju helikoptern borta i skavlöten (för er som inte vet så kanske det är 10-20 min härifån). Tror ingen kan ha missat det där med rånet på värdesaken, G4S(?). Om jag ska få säga vad jag tycker, det är ju rena rama filmrånet, tjuvarna som gjorde det här måste ha varit enormt smarta och skickliga! Så på något sätt är jag väldigt imponerad, såklart tycker jag att det är synd och så, men mest imponerad haha. Få inte fel uppfattning om mig nu. Iallafall det som är mest synd är att de här tjuvarna har ju bevisat att de är smarta, då är det väl ganska dumt att de inte kan använda sin smarthet till något annat. Det finns ju brottslingar som bara springer in någonstans och rånar och springer därifrån, utan att tänka helt enkelt. Men de här tjuvarna har ju faktiskt visat att de har hjärna? Synd att de inte använder den på bättre sätt bara.
(Kolla pappa nu fick du lite tankar!)

Kommentarer
Postat av: Ahlberg

Haha jovist har de hjärna, och smarta är de också. Man kan inte hjälpa att bli imponerad :O

2009-09-24 @ 19:00:24
URL: http://photoandi.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0