Mörkrädd

Jag tror att jag har blivit av med min mörkerrädsla, eller lite iallafall. Jag klarade av att sitta utanför min dörr på altanen i kanske 5 minuter, gjorde samma sak igår också. Nu för tiden sover jag ju med alla lampor släckta, det gjorde jag ju inte förut, då var det alltid en lampa tänd, särskilt under min "jagtrorattdetärenclownimittrum" period. Jag är nog rädd för rätt mycket grejer typ spindlar, höjder, blod, mörker, sprutor, smärta, åka berochdalbanor och sånt, sen typ massa annat också. Men iallafall mörkerrädslan har blivit lite bättre!

Kommentarer
Postat av: sandra

haha, jag sover alltid med en lampa tänd, är sjukt mörkrädd av någon anledning, är nästan jobbigt!xD haha..

snygg bild där nere du tagit!:D

2009-09-03 @ 10:56:33
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: sandra

sv; tack hörru!:D



haha ja eller hur? lite wierd äre faktiskt!^^ varsågod!:D

2009-09-03 @ 20:00:16
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: tove

:O

2009-09-03 @ 22:23:55

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0