Dance!

Nu har jag varit och skakat rumpa (bara jag som hör hur löjligt det låter haha?). Det var grymt jobbig uppvärmning! Jag klarade iallafall av att göra en halv riktig armhävning, sen massa fuskarmhävningar hihi ni vet på knäna. Det är ju inte mitt fel att jag har klena spaghettiarmar. Och jag som ska vara king på situps, fyyy vad det var jobbigt, massa olika, åt sidan och slå på magen, varför blir det jobbigare om man slår på magen? Vi hade för övrigt vikarie, så vi började på ytterliggare en dans, så nu är det tre stycken! Den vi gjorde idag var lätt roligast! Det är då det är synd att det bara var en vikarie.

Kommentarer
Postat av: tove

Snygg tjej!

2009-10-11 @ 19:35:38
URL: http://tosss.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0