Böcker och tv

En sak ska ni ha klart för er, böcker är inte min grej! Vi skulle få välja på två böcker vi ville läsa, den första var låt den rätte komma in som jag faktiskt skulle kunna läsa (det är ganska stort), sen var det en annan bok som heter nånting som verkar astrist! Och idag får vi reda på att alla ska läsa den där tråkiga boken, seriöst liksom? Jag var ju asglad att man faktiskt skulle få välja mellan två, särskilt eftersom jag kunde tänka mig att läsa låt den rätte komma in, för den verkar ju iallafall spännande. Kul att den vi ska läsa orsakade en självmordsvåg i typ tyskland, okej det var förr i tiden, men ändå! Sen på de, nu skulle jag kolla på nyheterna för det var ett repotage om mammas kompis och hennes barbershopkör, de ska åka på vm i tennesse! aja iallafall tror ni inte att kanalerna slutar funka? Och Liksom tänk om jag missar halv åtta hos mig! Jag lever typ för det programmet!

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0