Chips

Ååååh det var precis reklam för solchips! Seriöst ge mig. Jag är så jävla hungrig just nu! Nu skulle jag vilja pressa i mig typ läsk chips Mcdonals pizza, you name it! Jag har inte ätit något skräpigt på 3 månader, eller jag åt mcdonals för kanske 2 månader sen, men efter det mådde jag jättedåligt! Ååååh jag vill kunna äta normalt igen! Liksom jag har inte druckit COLA på 3 månader, de som känner mig vet att jag älskar cola! Snart kommer iallafall mamma och hjälper mig i min hungersnöd! Inte för att jag kommer att få äta, men jag kommer iallafall att få sällskap. Hihi mycket fina och onödiga inlägg när jag har tråkigt och är hungrig.

Kommentarer
Postat av: tove

hihi, vem var med den gången på donken liksom ;) :P

2009-11-09 @ 15:14:51
URL: http://tosss.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0