Studentstudentstudent

Ja jag vet att jag tjatar om studenter, men liksom det händer inte så mycket annat.
Igår tog bästaste Sabina och Sofia studenten! Jättestort GRATTIS till dem! <3
Trots att jag egentligen inte skulle så fick jag åka flak! Det är ju bara så roligt, dock så regnade det och det var typ bara 8 grader ute. Jag kan ju säga att det inte vara var jag som frös. Det bästa var att ölen var varmare så man kunde hälla det på händerna hihi. Men det är väl ganska mysigt att stå och frysa och vara helt nerdränkt i öl?
När jag kom hem så gick jag iallafall in i duschen med alla kläderna på, jag hade tillochmed skorna på mig.
sen bar det av mot Sofia där det var studentmottagning, god mat bjöds det på där.
Efter det så stack vi till Sabina och åt mera god mat.
Sen var det William vi skulle gratta, där var jag för mätt för att äta, men jag proppade i mig lite tårta.
Och till sist så var vi hos Mikaela, där åt jag inget! Eller jo jag snodde en räka från pappas tallrik, heh!
Jätteintressant jag vet. Men liksom det är ju de man gör, äter och pratar.
Snart ska jag dra till uppsala och gratta min syssling. Shit jag vet inte vad jag ska ha på mig!

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0