Student

Idag kollade vi på när treorna sprang ut från skolan. Shit vad jag kommer att böla när jag tar studenten!
Imorgon ska Tibble ta studenten, det kunde ha varit jag. Jag är slite små avis på de som slutar nu, men samtidigt känns det bra att ha ett år kvar.
Tänk om jag hade gått kvar i Tibble, jag hade antagligen fått skitdåliga betyg och säkert en asdålig klass! Shit jag gillade verkligen inte Tibble, visst jag hade nästan alla kompisar där. Men liksom fanns ingen bra linje för mig, om jag hade gått där skulle jag nog egentligen ha gått musikal, inte någon sam linje iallafall som jag gjorde. Jag var sjukt skoltrött och jag började skolka. När jag fick göra om ett ekonomiprov typ tre gånger fattade jag verkligen att det inte var rätt linje eller skola.
Jag tror nog att hoppa av tibble var det bästa valet jag någonsin har gjort. Fatta vad bra det blev efter!
Jag var skiträdd när jag skulle börja på Täby Enskilda, jag kände inte någon i klassen, jag trodde helt seriöst att jag inte skulle få några vänner alls.
Men liksom fatta, jag verkligen älskar min linje, min skola och framför allt min klass! <3
Jag gjorde ett bra val.

Nästa år är det våran tur fan!

Kommentarer
Postat av: tess

yeah kim är värsta happy :):)

2 Juni 2010 då ere fest :):)

2009-06-04 @ 10:18:13
URL: http://tessanhopp.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0