För varmt?

Satt nyss ute i solen, men jag kände att jag behövde gå in. DET VAR FÖR VARMT! Fast egentligen ska jag inte klaga på det underbara vädret, liksom det är ju underbart med sol och värme!
hmm så nu har jag inte så mycket att göra.
Meeeeeeeeen igår var jag iallafall med Karin, Mickie och Wille. Vi kollade lite på tv sen gick vi på en promenad. Sen åkte Jag, Karin och Wille lite "bil". Karin var duktig på att köra, och jag kan inte växla eller gasa. Inte konstigt att jag känner att jag inte ska ta körkort. Sen så lånade jag Willes keps och glömde att ge tillbaka den. Han får säkert tillbaka den idag eller nått.
För övrigt så vill jag ha glass, mmm mjukglass med tuttifrutti-strössel. Det skulle allt vara nått.
Nej men nu kanske jag ska plåga mig i solen igen? hihi

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0