Bra och dåligt

Igår kväll var en sån kväll som bara var jobbig, liksom ingen anledning egentligen. Jag höll liksom på att börja böla när jag skulle ta på mig mina glasögon och de var jättesmutsiga, sen försökte jag putsa dem, men det gick inte. Fy det var en dålig kväll helt enkelt.
Den här dagen har flytit på bra! Förutom att det spöregnade när jag skulle gå ner till bussen, sen så märkte jag att busskortet hade gått ut, så nu måste jag ju sms-biljetta.
sms-biljetta=dyrt
Men aja till det bra! Var hos mina kusiner (Fast det var bara en kusin där men iallafall), där åt vi god mat och sötsaker, det var riktigt trevligt!
Och liksom ett hus på Sandhamn! Nu känns inte en varm strand så långt bort längre. Och jag kommer att få träffa alla mina kompisar där!
Sen kommer ett till inlägg snart till varför jag är så glad som jag är just nu, hihi!

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0