Typ såhär till sommaren?

För till sommaren så ska jag vara typ blond, även fast alla tycker att jag inte passar i det. Men jag orkar inte en till sommar med mörkt hår, det blir alldelles för varmt! Så liksom det är ju inte platina blondt, det är liksom "vanligt" blond.


Pappa och jag kollar på tv och vi råkade fastna på nått dikt-grej. När man läser dikter är det fint, men jag vet inte när någon läser upp dem. Seriöst killen hade typ en skruv lös. Fast jag är inte direkt en dikt människa heller, så det kanske är meningen att jag inte ska förstå.

Men juste säg nu vad ni tycker om färgen? Jag har ju klistrat in mitt huvud och allt haha, så då kan man se haha
Jag är förövrigt inklippt i juliet simms kropp.

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: du skulle varit där! Haha jag fick ta din plats istället (A) synd att du ändå inte var där, men du hade säkert kul ändå ;)



yes, riktigt bra!

2009-01-17 @ 16:24:30
URL: http://cashman.blogg.se/
Postat av: Anonym

blontblontblontblont!!!!

2009-01-21 @ 21:13:21

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0