Soft dag

Idag när jag kom hem från skolan så kopplade jag in mobilen i min cdspelare och sedan var det hög musik som gällde! Jag bestämmde mig för att städa i mitt rum, random! Men jag blev iallafall klar, eller det är väl smågrejer som ligger lite här och var. Men det kan jag plocka upp på en sekund!
Idag fick jag för mig att spela lite sims också, hade laddat ner feting snygga frisyrerna! Ibland får man faktiskt vara nörd ;)
Ni blire nog lite sims igen, sen så blir det duschen.
Simning imorgon, inte så taggad. Jag kommer ligga i vattnet hela tiden, om det är så att man ska bogsera varandra, är man lättast i klassen så är man.

Kommentarer
Postat av: tess

jaa :) malin är bäst på att bli bogserad..

dels för att du är lättast men sen då håller du inte på å fjantar dig å typ tynger ner dig till botten :)

2009-01-29 @ 22:55:35
URL: http://tessanhopp.blogg.se/
Postat av: sara

malin, klassens offer! ;) ett väldigt duktigt sådant :)

2009-01-29 @ 23:02:47
URL: http://decoy.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0