Tv-spel kan man lugnt säga

Igår/inatt var det tv-spel och filmkväll som gällde! Dock blev det nästan bara att spela Wii, men skojsigt var det! Tror att vi var vakna till klockan 06.00 på morgonen då vi bestämmde oss för att starta den första filmen. Däremot så somnade alla under filmen haha, jag var däremot väldigt pigg mitt i natten för jag tog mig en kopp kaffe för att hålla mig vaken. Jag hade slumrat till innan i några minuter, men fy vad jag var trött just då!
Så jag har kanske sovit i tre timmar haha. Nu är jag iallfall hemma, men snart eller jag vet inte riktigt när, men jag ska iallfall in till stan med en kompis för att möta en annan kompis, sen så ska vi hem till Karin, blir lite myskväll där med. Jag gillare! Ganska så skönt att bara softa hemma hos någon :)

Kommentarer
Postat av: sara

sv: naw, tack :) hihi, du vet ju vad som är bra liksom :D får försöka kirra mer och nya såna ;)

2009-02-07 @ 13:22:52
URL: http://decoy.blogg.se/
Postat av: Hanna

Va med och tävla om ett peacearmband på min blogg!

Det ända du behöver göra är att slänga iväg en kommentar :) Läs reglerna och se hur du ska göra .

Kram

2009-02-07 @ 21:26:47
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Linus

haha nice , låter som en riktig långlivad kväll ju! :P

Eller hur är det härligt att bara va ett par stycken och slappa , titta på en film/tv eller så och bara prata och umgås. Lite mat och ett par öl/vin också så är det klappat och klart! :)



Hoppas du får en bra kväll , själv så ska jag hem om till mina föräldrar och äta middag där (gratis är alltid gott :P ) sen blir det nog till att kolla igenom lite avsnitt utav Band of Brothers <3



Hare nice , tjo!

2009-02-08 @ 17:29:52
URL: http://linusleandersson.blogg.se/
Postat av: sara

sv: jaaa vad kul :D längtar! :)

TACK :D gjorde som jag lovade och fotade lite regn ;) haha!

2009-02-08 @ 17:57:11
URL: http://decoy.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0