Jag vill bli frisk nu

Idag har jag inte gjort något vettigt, jo fotat och redigerat lite.
Imorgon vill jag att snuvan ska vara borta, det är de jobbigaste. Hosta och ont i halsen bryr jag mig inte om.
Sen så är jag sjuuuuuuuuukt sugen på en konsert, det bara pirrar i kroppen. Men har jag någon konsert att se fram emot? nej! Just nu är största drömmen nog att 30 Seconds To Mars och All Time Low kommer till sverige. Sen så skadar det inte om You me at six kommer också.
Här är en bild från All Time Low konserten den 30 maj 2008 <3

Kommentarer
Postat av: Tove

Tove älskar den här bilden, Jack i bakgrunden också :D:D

Men england måste vi kolla upp! och så "vaddendärkonsertennuhettesomelleochsandraskullepå" ;)

Du får bli frille tills på fredag, tove har inget för sig på hela dagen då^^

2009-02-26 @ 01:02:18
URL: http://tosss.blogg.se/
Postat av: Therese

Konserter är så kul att gå på!



30STM var ju i Sverige 2007 tillsammans med Linkin Park. Sjukt bra konsert faktiskt, och skulle gärna se dem igen! :)

2009-02-26 @ 13:33:12
URL: http://terees.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0