Mera drömmar

Jag brukar oftast inte komma ihåg mina drömmar, men nu har jag gjort det igen. Inatt drömde jag först att jag sökte till idol, därefter så vet jag inte vad som hände men jag kastade ner en plåtväska ner för ett stup, och den där väskan var typ viktig när man skulle söka till idol iallafall. Efter ett tag var jag tillbaka i idol men man skulle tydligen komma dit och umgås med alla och söka nästa dag. Under natten så visste vi inte vad vi skulle göra så vi simmade iväg till las vegas och spelade poker, natten gick och sen skulle vi hem och då tog vi ett tåg hem. Sen vaknade jag! För det första varför ska man umgås med de andra sökande om alla ändå ska åka ut typ första dagen. Och för det andra hallåååå las vegas ligger väl typ i öken, hur tusan kunde vi simma dit liksom haha.

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0