Konstiga drömmar.

Jag drömde två drömmar inatt, båda lika konstiga.
Den första drömmer var asäcklig! Jag drömde att jag låg på stranden och så somnade jag jättelänge. När jag vaknade så var jag heeeeeeeeelt kolsvart på ryggen och skinnet hade liksom hårdnat, sen när jag ställde mig upp så försvann det svarta och istället så blev hela min kropp fylld av små varklumpar! hahaha det var så äckligt!

Sen andra drömmer var kortare haha. Jag drömde att det var jul eller min födelsedag, jag skulle öppna mina paket. I varje paket så låg det bara massa broccoli! Och jag gillar inte ens det haha.

Hej jag heter Malin och jag drömmer konstiga drömmar!

Kommentarer
Postat av: Madde

hahahahahaha klockrent med broccolin!

2009-12-20 @ 23:59:02
Postat av: mickie

hahahah nej usch vad läskig, den första!! jag drömde om ett tv-spel med krokodiler i o när man satte på det så kom krokosarna ut ur tvn o började jaga o äta upp en, o det gick verkligen inte att stänga av spelet!!! HAHA..



nu ska jag till skolan, det är synd om mig. helt vanlig skoldag. =) mums!

2009-12-21 @ 06:52:15
URL: http://wurtz.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0