Regnet öser ner

Men egentligen är det ganska mysigt, sitter här ensam i lilla huset. Fast om det börjar åska och blixtra så ringer jag nog mamma, annars får någon komma hit iallafall. Och ja jag är rädd för åskan, egentligen är det mest blixtrarna som jag är rädd för. Det är jag och katten som är rädda, men nu är ju inte lille plutten här, så jag får liksom klara mig själv.
Och pappa kommer inte ut hit idag heller, hoppas Karin vill sova här en natt till. Vet inte riktigt om jag vågar sova ensam, jag inbillar mig bara att det är clowner överallt då, typ nästan iallafall. Mitt sista problem, vad ska jag äta till middag? Kommer väl bli pasta igen.

Kommentarer
Postat av: tove

pastatortelini<3 mhm, nu blev jag hungrig :P

2009-08-14 @ 21:10:08
URL: http://tosss.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0